Čo ďalej po prvom kole prezidentských volieb? Diskusia na portáli YouTube (1. časť)
O historických, sociologických, marketingovo-komunikačných a iných súvislostiach prezidentských volieb 2009 diskutovali sociologička Oľga Gyárfášová, sociológ Martin Slosiarik, odborník na marketingovú komunikáciu a reklamu Marián Timoracký a historik Milan Zemko. Z pléna komentovali a kládli otázky Grigorij Mesežnikov, Ivan Kuhn, Soňa Szomolányi, Zora Bútorová, zahraničnopolitický analytik Milan Ježovica a Martin Bútora. Diskusiu moderovala publicistka Ľuba Lesná. Akciu zorganizoval Inštitút pre verejné otázky vo štvrtok 26.3.2009 a bola naživo prenášaná na Infonet.TV.
Sociologický pohľad na 1. kolo volieb Martin Slosiarik, Oľga Gyárfášová, Marián Timoracký hodnotia 1. kole volieb. Milan Zemko vyzdvihuje rodový aspekt volieb.