Čo ďalej po prvom kole prezidentských volieb? Diskusia na portáli YouTube (3. časť)
O historických, sociologických, marketingovo-komunikačných a iných súvislostiach prezidentských volieb 2009 diskutovali sociologička Oľga Gyárfášová, sociológ Martin Slosiarik, odborník na marketingovú komunikáciu a reklamu Marián Timoracký a historik Milan Zemko. Z pléna komentovali a kládli otázky Grigorij Mesežnikov, Ivan Kuhn, Soňa Szomolányi, Zora Bútorová, zahraničnopolitický analytik Milan Ježovica a Martin Bútora. Diskusiu moderovala publicistka Ľuba Lesná. Akciu zorganizoval Inštitút pre verejné otázky vo štvrtok 26.3.2009 a bola naživo prenášaná na Infonet.TV.
Na čo stavila vládna koalícia pre druhé kolo? Zora Bútorová – na čo stavila vládna koalícia? Oľga Gyárfášová – ako verejnosť vníma minulosť?